FOTKY | DENÍK | BALADA DOLOMITSKÁ | GUESTBOOK
1.DEN | 2.DEN | 3.DEN | 4.DEN | 5.DEN | 6.DEN | 7.DEN | 8.DEN | 9.DEN | 10.DEN

6.den - středa 4.7.2012

Vyrážíme opět kolem půl deváté a dnes opět vyjíždíme busem vzhůru k chatě Auronzo. Pro dnešek vynecháváme oficiální program, kterým je stezka Alberto Sentiere Bonacosa s několika lehkými feratami a ordinujeme se vlastní program. Máme v plánu projít si v pohodičce a v klídku kratší okruh kolem Tre Cime di Lavaredo, který jsem nedokončili v neděli. V podstatě již z parkoviště, ze kterého se tentokráte vydáváme opačným směrem, se nám naskytají nádherné výhledy.

více fotek z procházky kolem Tre Cime di Lavaredo

Pozvolna stoupáme po stezce 105 a za krásného slunečného dne se kocháme krásou vůkol.

Po necelé hodině chůze se nám otevírá pohled na "Tři věže" tentokráte z druhé strany než jsme je obdivovali v neděli.

více fotek z procházky kolem Tre Cime di Lavaredo

Od chaty Drei Zinnen nás nyní dělí údolíčko do něhož musíme nejprve zklesat abychom následně ještě větší porci metrů nastoupali. Ale dnes je to v tohle nádherném horském amfiteátru opravdu radost.

Kousek pod chatou je při ohlédnutí zpět pěkně vidět cesta skrz údolí po které jsme přišli.

více fotek z procházky kolem Tre Cime di Lavaredo

A netrvá do dlouho a jsme na dohled chatě Drei Zinnen, ale ještě před tím než se k ní dostaneme, je třeba se pořádně pokochat klasickými výhledy na Tre Cime. Viděno sice stokrát, ale takové pohledy se prostě neomrzí.

Pak už zbývá vyšlápnout jen posledních pár metrů k chatě.

více fotek z procházky kolem Tre Cime di Lavaredo

Zde je možno se občerstvit a posedět na terase jak jinak než s parádním výhledem.

Máme spoustu času a počasí nám přeje, takže se ještě notnou chvíli potulujeme kolem chaty, kocháme se a samozřejmě fotíme.

Hodinu po poledni se pak vydáváme nejkratší cestou zpět k chatě Auronzo. Tato vede přímo kolem "Tří věží" které se nám tím pádem představují z dalších dosud neviděných úhlů. A určitě není třeba nikam chvátat a čas od času se ohlédnout i zpět k chatě Drei Zinnen zasazené v nádherných horských kulisách.

více fotek z procházky kolem Tre Cime di Lavaredo

Cesta do sedla přes něž Tre Cime di Lavaredo obcházíme netrvá příliš dlouho, takže ještě poslední pohledy z této strany a samozřejmě opět i zpět.

Ze sedla samotného se pak otevírá pohled na hřeben Cadini a na chatu Rifugio Lavaredo ke které postupně sestupujeme.

U chaty samotné se příliš nezdržujeme a z neděle již známou cestou se vracíme zpět na parkoviště u chaty Auronzo.

více fotek z procházky kolem Tre Cime di Lavaredo

Od Auronza sjíždíme dolů k jezeru Lago Antorno kde se máme potkat se skupinou feratistů. Nakonec tu čekáme přes tři hodiny, což mi ovšem nijak zvlášť nevadí. Počasí nám přeje a jezero i hory vůkol získávají s klesajícím sluníčkem na fotogeničnosti.

více fotek z příjemného odpoledne u Lago Antorno

Do kempu se opět vracíme až krátce před setměním a i když jsme si dnes naordinovali lehčí program tak celkem brzo podléháme spánku.